Search
Close this search box.

תוכנה לחברות אשראי חוץ בנקאי: מערכת ERP מותאמת היא הפתרון המושלם עבורכם!

כיצד מנהלים חברת אשראי חוץ בנקאי? אם התעמקתם בנושא זה, אחד מסוגי הפתרונות שעליו בוודאי שמעתם הוא ERP. האם לא מסובך מדי להתאים מערכת כזו עבורכם ספציפית? מה לגבי התאמה עבור המגזר המיוחד שבו אתם פועלים? התשובות לשאלות אלה, מעניינות וגם שימושיות:

ERP – תזכורת ותועלות

כתזכורת כללית, נציין כי ERP או Enterprise Resource Planning היא מערכת לניהול משאבים. מערכת זו, מספקת ניהול מרוכז של פעילויות שונות בארגון. חשוב להבין, שזו היא קפיצת מדרגה משמעותית, ביחס לשימוש באוסף תוכנות נפרדות. כאשר הכול עובד ביחד, באינטגרציה הדוקה, ניתן לקבל את התוצאות המיטביות. זאת, הן מבחינת הפעילות עצמה והן מבחינת תמונת המצב שהמערכת מספקת להנהלה. ואכן, באמצעות פתרון מתקדם שפותח ע"י אחת החברות הכי טובות בתחום, תוכלו להשיג תועלות רבות והתייעלות רוחבית של ממש. מצד שני, מערכות אלה נחשבות מערכות גדולות ומורכבות למדי ויש עסקים אשר חוששים מאתגרי ההתאמה של המערכת עבורם. האם זו אכן מגבלה?

תפנית – תפורה בדיוק עבורכם

מערכת ה-ERP תפנית, מיוחדת בכך שהיא מספקת מענה ייעודי לצרכים של שורת מגזרים בולטים, כולל חברות אשראי חוץ בנקאי. זה הוא פתרון ERP לעסקים גדולים, שהוא ייחודי ויותר מכך – פתרון בסט אוף בריד בתחום האשראי החוץ בנקאי. ההתאמה למגזר שלכם, חוסכת לכם זמן וכסף ומאפשרת להתחיל לעבוד עם המערכת מהר והיטב. בנוסף לכך, תפנית כוללת גם מודולים גנריים לניהול, אם זה מודול CRM (ניהול קשרי לקוחות), מודול ניהול פיננסי, מודול מכירות ושירות או מודול ניהול לוגיסטי. תפנית מתאימה גם לחברות פרטיות שעוסקות בתחומים הללו וגם לגופים מוסדיים כבנקים או חברות השקעות.

מה זה כולל

תפנית מציעה לחברות אשראי חוץ בנקאי סיוע, בביצוע פעילויות כגון:

ניהול פיננסי – סיוע בניהול ספר ראשי, ניהול לקוחות וגבייה, ניהול תקציב ובקרה תקציבית, דו"חות כספיים, ספקים ותשלומים.

ניהול מתן וקבלת הלוואות – ניהול מרוכז של כל הקשור בתהליכי מתן הלוואות או קבלתן. המערכת יודעת לעבוד עם מגוון שיטות הלוואה, עם משתנים חשובים כמו הצמדה וריביות וכן ניהול בטוחות להלוואות.

ניכיון צ'קים – תפנית מאפשרת לכם לנהל ביעילות מחירון אחיד, עמלות מסוגים שונים (מזומן, דחוי, משולב), מדרגות עמלות ריבית לפי סכום או לפי ימי מימון, ניהול פול עמלות מימון, סכומי מינימום ומקסימום למימון ועוד.

ניהול פקטורינג – ניהול מרוכז של עסקאות פקטורינג. זאת, כולל ניהול התיקים, רישום פרטי העסקה, ניהול התקבולים, חישובי ריבית וכדומה.

ארכיון דיגיטלי – ניהול ארכיון דיגיטלי, בו תוכלו לשמור מסמכים חיוניים ובעזרתו תבצעו במידת הצורך אחזור מידע. לשם כך, תוכלו גם לבצע המרת מסמכים לפורמט דיגיטלי, באמצעות סריקת מסמכים באופן מהיר ובכמויות גדולות.

ניהול שירות – באמצעות תפנית, ניתן לנהל גם הסכמי שירות ואף טכנאים ואנשי שטח.

תוכנה לחברות אשראי חוץ בנקאי: מערכת ERP מותאמת היא הפתרון המושלם עבורכם!

וזה לא הכול

תפנית תומכת גם ביכולות נוספות מעבר לכך, דוגמת ניכיון כרטיסי אשראי. היא אף כוללת מנגנוני בקרה שונים, אשר מסייעים בנושאים כמו פירעון או זיהוי ומניעת הונאות על ידי לקוחות ועובדים.

מי עומד מאחורי המערכת

תפנית מפותחת באופן מלא על ידי חברת הטכנולוגיה הבולטת מטריקס. תודות לכך, מתקבלת מערכת אינטגרטיבית מאוד. למעשה, תפנית נמצאת בפיתוח מעל לשני עשורים, בתהליך אשר במסגרתו היא זוכה לשיפורים מתמידים.

לסיכום

לחברות אשראי חוץ בנקאי, מומלץ להשתמש במערכת ERP מותאמת במיוחד עבור מגזר זה. זו הדרך, להפקת המרב מניהול המשאבים שלכם.

 

נגישות