חיפוש
Close this search box.

תוכנה לניהול העסק: מערכת ה-CRM של Icount מושלמת לעסקים!

כל עסק יודע שמוצר או שירות מנצח לצד צוות מעולה של עובדים זה בהחלט חשוב, אם כי כל זאת רק מהווה נקודת פתיחה מבטיחה. על מנת באמת להזניק את העסק לעבר היעד הרצוי, יש להשקיע בשיווק מוצלח ובהתנהלות חכמה. מכאן שעסקים רבים שמבקשים להתייעל, בוחרים להיעזר בתוכנת CRM מבית Icount. התוכנה מסייעת למקד ולייעל את התפוקה של העובדים, להשיג מעקב יותר מציאותי אחר הנתונים, לקבל החלטות יותר מושכלות, לחסוך בהוצאות שנוגעות לרכישת תוכנות משיקות וכמובן שגם לשמר לקוחות קיימים ולהשיג לקוחות חדשים. מכאן שאם מבקשים לחסוך זמן ולהגביר את היעילות, הגיע הזמן להתקדם!

פתרון עסקי ממוקד וגמיש

מערכת CRM מבית Icount מוכיחה שבאמצעות פחות הוצאות ניתן להשיג הרבה יותר. מכאן שאם מחפשים  פתרון חכם ומתקדם שמתאים לעסקים מודרניים, אם מחפשים פתרון ממוקד צורך ושבמקביל יודע להיות מאוד גמיש, בהחלט שווה לקחת צעד קדימה, שווה להתחיל להבין כיצד המערכת עתידה להטיב את סך ההתנהלות העסקית.  אז במה מדובר ומה המערכת יודעת להציע? להלן עיקרי הדברים:

מערכת ניהול קשרי לקוחות ואף הרבה יותר

מערכת CRM היא בראש ובראשונה מערכת ניהול קשרי לקוחות. עם זאת, ראוי להבין שבין היתר היא יודעת למזג בין מגוון נדבכים משיקים, כך שבכול רגע נתון משיגים תמונת מצב מקיפה. באמצעות השילוב גם זוכים להציע ללקוח שירות יותר ממוקד וגם כבעלי העסק זוכים לקבל תמונת מצב יותר מקיפה, עובדה שמובילה לקבל החלטות יעילות, לחתוך בהוצאות השוטפת ולמנף את הכלים הקיימים. לאלו אם כן תוכנות המערכת יודעת לחבור? לרשותכם מידע מפורט!

המערכות שמסונכרנות עם CRM

חיבור למרכזיה טלפונית

ישנה אפשרות להתחבר למרכזיית IP, עובדה שמסייעת לחייג באמצעות לחיצת כפתור לשורת אנשי קשר, וזאת ישירות מתוך כרטיס לקוח ולצד תיעוד מסודר ושמור. כמו כן, ברגע שהלקוח יוזם את השיחה, היא מלווה בחלונית שמציגה מידע מקיף אודות היסטוריית ההתקשרות.

Pipeline

מסייע לייעל את הליך המכירה. מדובר בתצוגה ויזואלית של סטטוס הליד או הלקוח, וזאת ביחס לשלב המכירה שהוגדר מראש. באופן שכזה זוכים לאתר בתוך שנייה עיכובים, לצד מגוון הזדמנויות.

זימון תורים

המערכת יודעת להכיל פיצ'ר שנוגע לניהול תורים. באופן שכזה ניתן להקל על הלקוחות לקבוע תורים באופן מקוון, לתזכר בלחיצת כפתור לגבי תורים, ואפילו לנהל את היומנים של העובדים. מכאן שגם מונעים טעויות וגם משדרים מקצועיות.

פורטל לקוחות

פרמטר שמסייע לשדר שקיפות ולקצר את ההתנהלות מול הלקוח. הפורמט שמוטמע בתוך המערכת מאפשר ללקוח לגשת לסך הנתונים שנוגעים אליו, כך שאם לצורך הדוגמה מבקשים לשנות תמונת פרופיל, זוכים לבצע זאת לבד.

תוכנה לניהול העסק: מערכת ה-CRM של Icount מושלמת לעסקים!

פורטל מנהלי חשבונות

פרמטר שמסייע לעקוב בזמן אמת אחר סך ההוצאות, החובות ובאופן כללי אחר סך המידע שנוגע ללקוחות.

ניהול משימות

פרמטר שמונע לשכוח מטלות ולתעדף נכונה תהליכי עבודה. בין היתר זוכים לשייך ולייעד משימות, כולל התקשרות עם ספקים ולקוחות.

קריאות תמיכה

מדובר במערכת מוטמעת, כך שניתן לסייע ללקוחות לקבל תמיכה.

פשוטה לתפעול וחכמה מבחינת פונקציות

לצד מה שציינו המערכת גם יודעת להתחבר ליומן, לטפסי יצירת קשר ועוד. מכאן שאם רוצים להעניק ללקוחות שירות מיטבי ובו זמנית לחסוך בזמן ובטעויות אנוש, אם רוצים להשאיר רושם טוב על הלקוחות ולהוביל לשירות מעולה לצד שביעות רצון מלאה, בהחלט מדובר במערכת חשובה. תוכנת CRM מבית Icount היא מסוג המערכות שמסייעות להיות במעקב ולהגיע למגוון מסקנות חשובות. לרשותכם מערכת חכמה שמציעה ההתנהלות פשוטה לצד התאמה מלאה. שווה בחינה!

נגישות