חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך להיות ראשון בגוגל? הגיע הזמן שלכם לעלות לראש תוצאות החיפוש

"אם אתה לא שם, אתה לא קיים!". בתוצאות החיפוש של גוגל זאת אומרת. ליתר דיוק, העסק שלכם קיים, אבל הלקוחות לא ידעו עליו. לפחות, לא כל הלקוחות הפוטנציאליים וכנראה, אפילו לא קרוב לכך. מדוע חשוב להיות ראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל? איך מגיעים למיקום הנכסף הזה, שהתחרות עליו עזה ורבה? ולמה כדאי לכם להשקיע בקידום אורגני?

שיווק מודרני – לא להישאר מאחור

ראשית, אנחנו מדברים על שיווק וחשוב להבין זאת. אם נשים לרגע בצד את המילים המרשימות על חדשנות וקידמה טכנולוגית, מדובר בגדול על התפתחויות בעולם השיווק. עם זאת, אין להקל בהן ראש – אלה התפתחויות משמעותיות ביותר. כשם שהטלפון היה טכנולוגיה שהציגה מהפיכה חשובה בשיווק, כך גם רשת האינטרנט. באמצעות מדריך שנכתב ע"י מומחים בתחום, תוכלו להתעמק בשאלה החשובה "איך להיות ראשון בגוגל?". אך כהקדמה קצרה ורקע, חשוב לפני כן להבין למה. למה זה חשוב בכלל? אם נתחיל מההיסטוריה הלא כל כך רחוקה – מה חשיבותה של רשת האינטרנט? התשובה: יש בזה דבר מגניב שנקרא "אתרים". אוקיי, אבל איך מוצאים אותם, אם לא ידועה לי הכתובת? מזל טוב – נולד מנוע החיפוש. די מהר, עסקים קלטו שיש להם כאן הזדמנות יוצאת מהכלל – גם יכולת להקים אתר מרשים בקלות יחסית וגם יכולת להביא לשם לקוחות פוטנציאליים. ועוד בחינם! כי מנועי החיפוש ידאגו לכך, על חשבונם! וככה רצו כולם אל האינטרנט, בנו אתרים וחיכו ללקוחות. שלא הגיעו. כי כולם רוצים להיות ראשונים בתוצאות החיפוש, אבל מה לעשות – אין שם די מקום לכולם.

חשיבות ההגעה לראש התוצאות

הגעה לראש תוצאות החיפוש, מציגה את האתר שלכם מול הגולשים בתגובה לחיפוש שהם ביצעו. תסריט אופייני בקידום מוצלח, הוא שגולש מחפש סוג מוצרים שאתם מוכרים ורואה במעלה עמוד התוצאות הראשון את האתר שלכם. זו היא הפניית "לידים חמים" עבורכם, משובחת במיוחד. מאחר שאתם מעורבים בתהליך ויכולים להשפיע, על היחס בין מה שמחפשים, לבין מיקומכם בתוצאות. אמנם לא הכול יהיה בשליטתכם. לא תדעו באופן מלא ועדכני את כל השיקולים של גוגל בקביעת תוצאות החיפוש. אבל יש די מידע בנידון אצל המומחים, בכדי לעשות את הקידום במנועי חיפוש יעיל מאוד. כיצד?

קידום ממומן?

אפשרות אחת, שמזכירה פרסום קלאסי, היא להשקיע ב"קידום אתרים ממומן". כך האתר יוצג במיקום משופר בתוצאות החיפוש, עם הבהרה שמדובר במודעה. אם עושים זאת היטב, ניתן להשיג תוצאות מהירות. מצד שני, זו השקעה בתשלום, עם תועלת חד פעמית בלבד.

איך להיות ראשון בגוגל? הגיע הזמן שלכם לעלות לראש תוצאות החיפוש

קידום אורגני

קידום אתרים אורגני, הוא הכינוי המקובל לקידום במנועי חיפוש, בהתבסס על פעילויות שונות שנעשות באתר עצמו. למשל:

תוכן איכותי, שרלוונטי לגולש

תוכן כזה, מחזק תדמית איכותית לאתר ולעסק שמאחוריו. הוא גם מעודד לחזור אל האתר. פרמטרים חשובים ספציפיים, אשר נכנסים בפועל לטיפול בתכנים כאלה, הם למשל היקפי התוכן, שילוב מילות מפתח וקצב רענון התוכן.

קישורים

קישורים פנימיים באתר וקישורים חיצוניים לאתר.

ביצועים

זמינות האתר ומהירות טעינת עמודיו השונים, משמעותית גם היא מבחינת גוגל.

היבטים טכניים נוספים

מעבר לכך, ישנם היבטים טכניים רבים שנלקחים בחשבון. למשל התאמה לסמארטפונים וטאבלטים, דוגמת תגיות canonical או "מפת אתר".

קידום אורגני מהווה השקעה לא גדולה, אשר מחזירה את עצמה לאורך זמן. ביישום מחושב, עם מומחים טובים, הוא יביא להחזר השקעה (ROI) מצוין.

לסיכום

אם אתם כבר מקימים אתר – מצו את הפוטנציאל שגלום בו! השקיעו בקידום אתרים אורגני, אצל חברה איכותית שמתמחה בכך.

 

נגישות