חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שליחויות מהיום להיום: כל היתרונות של השירות לעסקים

הקורונה לימדה אותנו לא מעט דברים בתחום העסקים, אך הראשי שבהם הוא שהכוח עובר לרשת המקוונת. עם זאת, עקב האכילס של רכישה מקוונת נוגע לאופי המשלוח. רבים קונים היום, אך מקבלים את המוצר רק כעבור כמה שבועות, עובדה שמעניקה לעסקים שיודעים לשלוח את המוצרים מהיום להיום ערך עצום. יש להבין שלקוחות מוכנים לשלם יותר עבור סך החבילה, וזאת בתמורה למענה מידי, ובטח כאשר מדובר במתנות לילדים, ביגוד, רכיבים אלקטרונים, חומרי לימוד ועוד. מכאן שאם כבר יש אתר אינטרנטי פעיל ועתה שוקלים כיצד להגדיל את מחזור העסקאות, יש להיעזר בקלף מנצח – שליחויות מהירות.

פסיכולוגיה מתחום המכירות

מבינים את הערך המוסף ששליחות מהירה מעניקה, אך גם מבינים שתידרשו להעלות מחירים? ובכן פה יש להפנים שני דברים. ראשית שהשירות אינו חייב להיות כה יקר, מאוד תלוי באלו מרחקים מדובר, מהם מאפייני החבילה ולאיזו חברת משלוחים פונים. שנית יש להבין שהלקוח אינו חייב לדעת כמה עולה המשלוח, אלא ניתן מראש להעלות את מחיר המוצר, כך שהלקוח לא יחוש שהוא משלם הרבה רק עבור השינוע. מכאן שאם נעצור לבחון נתונים בשטח, נמצא שלא מעט עסקים גילו שמרגע שהם החלו להיעזר בשירותי שליחויות מהיום להיום, הם הגדילו את היקף המכירות ובהתאם את מעגל הלקוחות. מכאן שאם מחפשים שירות מצוין שיכול לעזור מאוד למכירות, עתה אתם כבר יודעים מה לעשות!

אפשרו ללקוח לקבל החלטה

לא רוצים להעלות מראש מחירים? ובכן ישנה גישה חלופית שגם כן עובדת נפלא. הרבה פעמים מומלץ לאפשר ללקוח לקבל החלטה בעצמו. אפשרו לו להחליט האם לקבל את החבילה בתוך כמה ימים, או מהיום להיום בתמורה לתוספת של כמה שקלים. ברגע שמעניקים ללקוח את הכוח לבחור, זוכים במספר נקודות זכות חשובות. משדרים קידמה והשקעה, כלומר הלקוח מעריך את העובדה שטרחתם לחפש פתרונות איכותיים שישפרו עבורו את חוויית הרכישה. נוסף לכך, הלקוח מעריך את האפשרות לחסוך כמה שקלים. בכול אופן נהנים מהערכה ובו זמנית גורמים ללקוח להתלבט, כך שרוב הסיכויים שהוא ישלים רכישה (בדרך כזו או אחרת), ולו כי באופן עקיף גרמתם לו לחשוק אף יותר שהמוצר יגיע אליו.

שליחויות מהיום להיום: כל היתרונות של השירות לעסקים

שליחות שמשרתת גם אותכם בעלי העסק

אם נניח לרגע ליתרון הגדול שנוגע למשיכת לקוחות, נמצא שגם אתם כבית עסק תימצאו סיוע רב בשירותי שליחויות מהיום להיום. שנדגים? ובכן לא פעם נדרשים לשלוח למס הכנסה טופס ברגע אחרון (כדי להימנע מקנסות), צרכים לשלוח מסמך משפטי, מבקשים להפקיד צ'קים אך לא יכולים לצאת מבית העסק, צרכים לשלוח לעובד את המפתחות של המחסן שנשכחו בחנות, או פשוט מבקשים לסייע ללקוח מועדף באמצעות משלוח מהיר, מתוך הבנה שהוא יעריך זאת מאוד (ועל כן יהפוך ללקוח נאמן). לאור כל זאת תמיד טוב להכיר שקיים משלוח מהיר, כך שניתן להיות בבית העסק ובו זמנית לסדר מגוון סידורים חשובים.

מהירות שאינה על חשבון איכות

שורה תחתונה? לקוחות מעריכים קניות מקוונות, ויותר מכך – לקוחות מעריכים את האפשרות לקבל את המשלוח בתוך יום, במיוחד כאשר תחום השליחויות מאוד השתכלל בשנה האחרונה. מכאן שרק נותר לבחור האם מטמיעים את עלות המשלוח במוצר, או האם מאפשרים ללקוח לקבל בעצמו החלטה. כמו כן, תמיד תשקלו לפנק לקוחות פרמיום בשירות, ואם מדובר במשלוח רגיש, תשקלו לבטח את התכולה. מכאן שאין זה משנה אם מדובר במסמך רב חשיבות, או בהזמנת מוצר מטעם הלקוח – השירות גמיש, יעיל, מקצועי ויותר מכל מוערך.

נגישות