חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

להתראות לקלישאות: חברת Brainnu לוקחת את מיתוג המעסיק לשלב הבא

בשוק התעסוקה התחרותי של היום כל חברה וחברה נלחמת על המועסק הקיים שלה, כמו על מועמדים פוטנציאליים חדשים. במאמר הבא נלמד איך מיתוג מעסיק מסייע לחברות למצב את עצמן בשוק כחברות בעלות מוניטין יוקרתי ואיך הן עושות את זה בפועל.

מה זה מיתוג מעסיק?

כשנחנו מדברים על מיתוג מעסיק אנחנו מתכוונים למעשה לסט רחב של פעולות שחברה עושה על מנת להגדיר את עצמה, למצב את היתרונות שלה מול המתחרים ולהיתפס כחברה רצינית ויוקרתית, אוטוריטה בתחומה, כזו שלא מעט מועמדים פוטנציאליים ירצו להתקבל אליה. בתוך כך, מיתוג מעסיק זה עסק מורכב שחייב להתבצע על ידי גורמים מקצועיים שמנוסים בזה. לדוגמא, חברת Brainnu לוקחת את זה לשלב הבא באמצעות טכניקות חדשניות, לא עושה דברים בנאליים ומעודדת את המעסיק לחשוב מחוץ לקופסה, ומלווים אותו בתהליך הזה.

למה חשוב למתג את העסק?

כיום, בעולם תעסוקה מאוד תחרותי שבו חסרים המון עובדים טובים ונלחמים על כל מועסק קיים, החברות חייבות לעשות פשוט הכל על מנת למצב את עצמן כמקום עבודה שכולם רוצים לעבוד בו. אנחנו לא מדברים כאן רק על מגויסים פוטנציאליים, אלא גם על מועסקים שכבר עובדים בחברה שמבצעת את התהליך.

בתוך כך, מיתוג מעסיק תורם בראש ובראשונה למיצוב המוניטין של החברה. כפועל יוצא מזה הוא בוודאי תורם לעסקים בכך שהם שומרים על מועסקים קיימים, מגייסים עובדים חדשים ויוצרים לעצמם מוניטין מאוד חיובי.

 

 

צרו לעצמכם שגריר חיובי

חברה רצינית שמשקיעה את כל האנרגיות שלה בתהליך מיתוג המעסיק, יודעת שבין השאר המועסקים הקיימים יכולים לשמש שגריר עבור הפצת הבשורה. שימו לב, כשאנחנו אומרים בשורה אנחנו לא מתכוונים דווקא לבשורה במובן החיובי, כי מועסק שלא מרוצה מההתנהלות ומהיחס של החברה לא יפיץ בשורה חיובית בקרב מגויסים פוטנציאליים.

לכן, אחת מהמטרות העיקריות של תהליך מיתוג המעסיק הוא לגרום למועסקים הקיימים לשמש כשגרירים חיוביים של החברה. מועסק כזה צריך להרגיש שלחברה איכפת ממנו, שהוא עומד בראש מענייניה, שהוא לוקח חלק בקבלת החלטות קריטיות ושהחברה נאמנה כלפיו. כך גם תצליחו לשמר את המועסקים הקיימים וגם יהיו לכם שגרירים שיגרמו למועמדים פוטנציאלים לרצות לעבוד בה.

מיתוג מעסיק – איך עושים את זה?

אחת מהדרכים היותר יעילות למתג עסק ולמצב את המוניטין החיובי שלו היא לערב את המועסקים שלכם ולאפשר להם להיות חלק בהליך קבלת החלטות חשובות בחברה. למשל, אם תאפשרו למועסקים שלכם לקבוע ביחד אתכם את האסטרטגיה והחזון של החברה, אנחנו בטוחים שזה יגרום להם להיות שגרירים הכי טובים שלכם. בסופו של דבר הם אלה שיפיצו את הבשורה שלכם ויתקשרו החוצה אתכם בצורה הכי טובה שניתן על מנת למצב את המוניטין שלכם.

בנוסף, תמיד מומלץ לעשות שימוש נבון ברשתות חברתיות, זה נקרא בשפה המקצועית ניהול קהילות. פתחו פרופילים בכל הרשתות החברתיות ותאפשרו לאחרים לקבל הצצה לאופן שבו מתנהלים חיי החברה שלכם. אחת הרשתות החברתיות המומלצות ביותר בהקשר זה היא לינקדאין, למדו את הרשת הזו ופתחו שם פרופיל חברה שיסייע לכם למתג את עצמכם.

לסיכום

אין ספק שאם אתם כמנהלים בחברה רוצים למתג את העסק שלכם ולתרום למוניטין החיובי שלו, אנחנו ממליצים לכם להשקיע בתהליך מיתוג המעסיק שיסייע לכם לשמר את המועסקים הקיימים ולגייס מועמדים פוטנציאליים ואיכותיים.

נגישות