חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפכו לאימפריה: אתר הקניות "שי-אין" תופס תאוצה בכל העולם

אתר הקניות שי-אין נחשב נכון להיום לאחד מאתרי האופנה המצליחים ביותר בישראל, כמו גם בעולם. למעשה, מדובר במותג סיני שהצליח בתוך מספר שנים בלבד לעקוף ענקיות מסחר ולהוביל את טבלאות ההזמנות, כולל כאן בישראל. בישראל לאתר יש קהילה עצומה המונה מעל ל 50 אלף לקוחות אדוקות המעלות מידע אודות דגמים חדשים ואיך זה נראה במציאות, וזאת כתוצאה ישירה מההיצע העצום שהאתר מציע על פני המתחרים. באתר ניתן לבצע רכישה של בגדים, נעליים, אקססוריז ואפילו אביזרים לכלב כמו גם ציוד לבית בעלות כספית של עשרות שקלים בלבד, כאשר האתר מתמחה ביצירת חווית משתמש ייחודית המתבססת קודם כל על גלישה מהירה ומותאמת אישית אך גם להיצע מחירים "שובר שוק". כיצד האתר הסיני הקטן הצליח להפוך לאימפריה? ובכן, הכול עניין של חווית גלישה, ובעיקר במחיר הנגיש.

שי-אין: אימפריית אופנה וקמעונות

שי-אין נוסד בשנת 2018 אולם רק בשנה האחרונה ובצל נגיף הקורונה הצליח לקדם את עצמו ולהפוך לאתר המסחר המוביל בעולם. גולת הכותרת של האתר מאז היווסדו היה נושא המחיר – במקום להוציא אלפי שקלים בעבור רכישה של מספר חולצות ומכנסיים, דרך האתר אפשר לבצע רכישה של עשרות (!) פריטים במחיר של מתחת ל 500 ₪. מעבר למחיר הנהדר של המוצרים, האתר מציע גם קופונים שמאפשרים להוזיל את עגלת הקניות בעשרות ולעיתים גם מאות שקלים. הקהילה הגדולה ברשת החברתית שמונה כאמור עשרות אלפי נשים מציעה שיטות שונות להוזלת עגלת הקניות, כאשר האתר עצמו נושא בעלויות של המכס ועל כן כל אחת יכולה לבצע רכישה אונליין באופן נגיש, מהיר ועם איכות לא רעה בכלל. עם זאת, השפע העצום של האפשרויות לא פעם עשוי לבלבל ולכן לפני שאתם ממהרים לבצע רכישה דרך אימפריית הקניות הסינית, להלן דגשים חשובים לתהליך הרכישה.

הפכו לאימפריה: אתר הקניות "שי-אין" תופס תאוצה בכל העולם

רכישה משתלמת באתר – כך תעשו זאת

קריאת ביקורות

בתחתית כל פריט יש ביקורות מצד הגולשים שמעלים תמונות של הפריט כמו גם תמונה, כך שתוכלו לדעת האם אכן המוצר אותו אתם רוכשים איכותי.

שימוש בקופונים וצ'ק אין

אם אתם משתמשים באפליקציה של האתר, חשוב מאוד לבצע צ'ק אין בכל יום בכדי לזכות בנקודות אותן ניתן לממש לאחר מכן במעמד הקופה. בנוסף, השתמשו בקופונים – 10% הנחה בעבור רכישה מעל 150 ₪, 15% ברכישה מעל 300 ₪ ו 20% ברכישה מעל 500 ₪. שימו לב כי גם חברות האשראי הישראליות מעניקות הנחה בגובה של 25% לקנייה מעל 500 ₪ ועל כן מומלץ לבחון את תנאי השימוש לטובת ניצול הקופון ובהתאם לכך חיסכון כספי.

הצטרפות לקבוצה

הצטרפות לקבוצה של האתר ברשת החברתית מהווה דרך לקבל המלצות אודות מוצרים מומלצים.

 

נגישות