smartair vacation: מנוע חופשה חדש להרכבת חבילות תיירות

הפיתוח החדש מאפשר הזמנת חופשות במנוע חכם, המחובר לאלפי מקורות מידע, ומאפשר גמישות ונוחות בהזמנת החופשה יחד עם חסכון של אלפי שקלים למשפחה ושירות בעברית
smartair vacation,
smartair vacation, מנוע המאפשר הרכבה עצמית של מרכיבי החופשה על פי סוג החופשה, מועד, תקציב וכו

כשנתיים לאחר שהושק אתר הטיסות החכם smartair וזכה ליותר ממיליון משתמשים, משיקה החברה את אתר הזמנת החופשות החכם smartair vacation, המאפשר ללקוח להזמין חופשה בהתאמה אישית הכוללת טיסה ומלון מבלי להתבסס על חבילות בנויות מראש שאינן מתאימות לו באופן מלא.

smartair vacation הינו מנוע חדשני שפותח בישראל במשך כשנתיים ומאפשר הרכבה עצמית של מרכיבי החופשה על פי סוג החופשה, מועד, תקציב וכו'. לפי דברי החברה, מדובר בפיתוח חדשני שמהווה בשורה צרכנית, שכן, לראשונה בישראל ניתן להרכיב לבד חופשה שלמה במקום אחד, תחת קורת גג אחת. בהמשך צפויה החברה להשיק גם אפשרות להוספת מרכיבי חופשה נוספים כגון מגוון רחב של אטרקציות והשכרת רכב.

בנוסף, מתחייבים להציע את מחירים אטרקטיביים. כך למשל, סוף שבוע זוגי בבודפשט באמצע יולי, יעלה ב-smartair vacation 579 דולר לזוג, בעוד באתרי הזמנת החופשות הישראליים המחיר לחופשה זהה (אותם התאריכים, אותו בית המלון ואותה הטיסה) ינועו בין 988-1,146 דולר לזוג. הזמנת חופשה משפחתית בסוף יולי של שבוע ימים בלונדון, דרך smartair vacation תעלה 2,932 דולר, בעוד באתרים הישראליים מחירי החופשה הזהה ינועו בין 3,308-3,832 דולר. מדובר בחסכון של אלפי שקלים ועשרות אחוזים.

תמיכה ושירות בעברית

האתר נוח וידידותי למשתמש, מרכז את כל ההזמנה במקום אחד ומאפשר תמיכה ושירות בעברית. כמו כן, מכיוון שמדובר באתר ישראלי, הוא כפוף לחוק הגנת הצרכן בשונה מאתרים בינלאומיים שאינם.

ארז בוסו מנכ"ל smartair אמר: " smartair vacation פותח מתוך מטרה לשנות את כללי המשחק בענף התיירות. עד עכשיו המוצר היה במרכז ולקוחות נאלצו להתאים עצמם אליו. אנחנו החלטנו לשים את הלקוח במרכז ולתת לו להחליט מה באמת טוב בשבילו, תוך דגש על נושא המחיר האטרקטיבי ושימוש באתר נוח וידידותי עם תמיכה ושירות לקוחות בעברית. הרעיון לפיתוח המודל החדש הגיע מתוך צרכים אמיתיים והתמודדויות של לקוחות ביום-יום, כשהם רוצים להרכיב לעצמם את החופשה".

בוסו מוסיף שבתכנון הטיול עובר כל נוסע מספר גדול מאוד של אתרים המציעים חבילות ומוצרים שונים, רובם מנסים 'לדחוף' ללקוח את המוצרים שלהם ולהוביל אותו להחלטה מה טוב בשבילו. "הלקוח של היום מתוחכם יותר: יודע יותר טוב מכל סוכן נסיעות מהו הטיול הטוב ביותר עבורו ואיך להרכיב אותו. אנו מאפשרים לו לעשות זאת בצורה נוחה, מיידית ובמחירים אטרקטיביים".

Monitour ads

אין תגובות

השאר תגובה