Skyscanner: "אנחנו צריכים לדעת מה אנשים משוחחים בפייסבוק"

מנהל פיתוח העסקים של Skyscanner Analytics מוצא את המפתח האמיתי לביקוש לנסיעות בוועידת Routes Europe 2017. וחברת תעופה נוספת מאיסלנד נפגשה עם נציגי רש"ת
לוגו סקייסקנר
אתר השוואת המחירים לתיירות, תעופה והשכרת רכב. רוצים לדעת מה אנחנו חושבים ולא להסתמך רק על הזמנות קודמות

"הנתונים המסורתיים כבר אינם מספיקים בתכנון רשת הטיסות. כאשר אנשים מתחילים לשוחח בפייסבוק, אנחנו צריכים לדעת מראש מי רוצה לנסוע, על איזה יעד הם חולמים וכמה הם מוכנים לשלם כדי להגיע לשם. לדעת מה מושך את הנוסעים וגורם להם להשראה, הוא המפתח האמיתי להבנת הביקוש. וזה מגיע – עיבוד של השפה המדוברת תאפשר את זה."

את החזון הדי-מפחיד הזה פרס מנהל פיתוח העסקים של Skyscanner Analytics בוועידת Routes Europe 2017 המתקיימת כעת בבלפסט שבצפון אירלנד.

עוד אמר כי התעשייה צריכה "לשבור את מעגל הביצה והתרנגולת" – כלומר, מה קודם למה: היצע הטיסות או הביקוש להן –  באמצעות נתוני ההזמנות ההיסטוריים. "אם אין טיסה, אף אחד לא טס. אבל זה לא אומר שהם לא רוצים. אנחנו צריכים להשתמש במעקב אחר חיפושים כדי לגלות מה הביקוש האמיתי".

לדבריו, "בדרך כלל אנשים מעוניינים לנסוע, אבל אם הם לא יכולים למצוא הצעה טובה – הם יוותרו. כך שהביקוש גדול יותר ממה שאנחנו יכולים לראות".

הוא גם ציין כי מערכת ההזמנות הנוכחית של טיסות שנמצאת בשימוש היא "מן המאה הקודמת". לדבריו, "השווה את זה למה שאמזון עושה – הם משלחים פריטים עוד לפני שאנשים אפילו קנו ושילמו עבורם", אמר.

Routes Europe 2017 הוא פורום פיתוח התעופה לאירופה בו משתתפים נציגים של יותר מ-100 חברות תעופה, 300 נמלי תעופה ו-50 רשויות תעופה שנפגשים זה עם זה וקובעים את עתידה של קישוריות התעופה האירופית.

הפורום עוסק השנה, בין השאר, בברקזיט של בריטניה מהאיחוד האירופי, סוגיות של היצע טיסות, טיסות לואו-קוסט ארוכות טווח, סיכוני מטבע עולמיים ועוד.

מטוס של איסלנדאייר.
מטוס של איסלנדאייר. גם כן מבקשת לטוס לישראל. (צילום מהאתר)

נציגי "איסלנדאייר" נפגשו עם נציגי רש"ת

חברת תעופה נוספת מאיסלנד נפגשה עם נציגי רש"ת להפעלת קו תעופה מריקיאוויק לנמל התעופה בן גוריון. החברה תאפשר לנוסעים טיסות המשך לשדות התעופה בארה"ב.  נציגי "איסלנדאייר"נפגשו עם נציגי רשות שדות התעופה הבוקר בוועידת  Routes Europe בבלפסט .

בוועידה משתתפים כאמור גם נציגי רשות שדות התעופה (רש"ת) הישראלית, והם ייפגשו בבלפסט עם יותר מ-30 חברות ושדות התעופה. במסגרת הוועידה ישווק גם נמל התעופה החדש ע"ש אילן ואסף רמון שבתמנע לחברות התעופה וכן ייפגשו נציגי רש"ת עם חברות תעופה המעוניינות בהפעלת קווי תעופה חדשים לנמל התעופה בן גוריון, תוך הצעת התמריצים הקיימים, ביניהם הפטור מאגרות הנחיתה בעובדה ובנמל התעופה החדש רמון בשלוש השנים הקרובות.

שיווק  נמל התעופה רמון בתמנע כיעד תיירותי הינו אתגר, מאחר ואילת ומלונותיה מתמודדים עם מתחרים רבים באזורים שונים של העולם במחירי מוצר תיירות האטרקטיביים מהמחיר לתיירים באילת.

שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ: "שיווק נמלי התעופה של ישראל  הינו יעד  אסטרטגי לאומי של המדינה מאחר ולתנועת המטוסים יש השפעה עצומה על הפיתוח הכלכלי ויעדי התיירות, כאשר חברות התעופה הינן מנוע צמיחה עיקרי בפיתוח יעדים תיירותיים חדשים והתפתחות תנועת הנוסעים בשדות התעופה".

נמל התעופה רמון היה אמור בתחילה להיפתח לקראת חג הפסח. בינתיים לא נקבע מועד להתחלת פעילותו. בתשובה לשאלה מתי יתחיל שדה התעופה רמון להיות פעיל נאמר ברש"ת כי כנראה בסוף השנה. "השדה צריך עדיין לקבל רישיון פעולה בינלאומי. בינתיים כל מי שיטוס לרמון טס ממילא לעובדה, ובהמשך יטוס לרמון באותם תנאים".

כתבה קודמת על נמל התעופה רמון:

נמל התעופה רמון ימריא

Monitour ads

אין תגובות

השאר תגובה