Sabre תנהל הזמנות עבור חברת התעופה אליטליה

חבילת הפתרונות המשולבת של Sabre תאפשר לחברת התעופה לחולל שינוי בחוויה שהיא מעניקה לנוסעיה, וכן תסייע בתפעול השוטף
מטוס איירבוס A330-200 של אליטליה.
מטוס איירבוס A330-200 של אליטליה."ממציאים מחדש את אליטליה". (צילום: Eric Salard)
Monitour ads

אחת מחברות התעופה המובילות באירופה,אליטליה האיטלקית, בחרה בטכנולוגיה של Sabre ככלי שיסייע לה לקדם את תכנית החידוש (Reinventing Alitalia) עליה הכריזה לאחרונה. במסגרת הסכם ארוך הטווח בין החברות, אליטליה תטמיע בכל היבטי התפעול הקריטיים של חברת התעופה את פלטפורמת התוכנה כשירות (SaaS) המשולבת של Sabre, אשר כוללת בין השאר את SabreSonic Customer Sales & Service (CSS) – מערכת ניהול ההזמנות המובילה בתעשייה.

באמצעות מינוף היכולות המובילות שמציעה חבילת טכנולוגיות הקמעונאות המקיפה של Sabre, אליטליה תפעל בכדי להפוך לחברת תעופה ששמה את הנוסע במרכז, ותעניק לנוסעיה חוויה מותאמת אישית. בדרכה לממש את יעדי התכנית שלה עד שנת 2017, אליטליה גם תעשה שימוש ביכולות ובתובנות שמספקים הפתרונות של Sabre, על מנת לאתר מקורות הכנסה חדשים והזדמנויות חדשות להפחתת עלויות.

חותמים על ההסכם, מנכ"ל סייבר גיא כהן ואלון נטע מנכ"ל אליטליה בישראל. (צילום: שלומי יוסף)
חותמים על ההסכם, מנכ"ל סייבר גיא כהן ואלון נטע מנכ"ל אליטליה בישראל. (צילום: שלומי יוסף)

גיא כהן, מנכ"ל חברת Sabre ישראל: ״אליטליה היא אחת מחברות התעופה הגדולות ביותר באירופה בכלל ובישראל בפרט. הם גיבשו מפת דרכים מרגשת לקראת העתיד, ויש להם תיאבון לטכנולוגיה חדשנית. Sabre גאה ביותר לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם אליטליה ואנחנו מצפים לסייע להם לזהות דרכים שיקדמו עלייה בהכנסות, חסכון בעלויות ודרך עבודה יעילה יותר. בנוסף לכך, נעבוד עם אליטליה על מנת לגבש דרכים חדשות לשמח את הנוסעים ואת הלקוחות, על מנת שהם ימשיכו לחזור. ההסכם הזה מתבסס על הנוכחות החזקה והצומחת של Sabre באירופה ובישראל״.

אלון נטע, מנכ״ל אליטליה בישראל: ״אנחנו ממציאים מחדש את אליטליה. אנחנו מצפים שבשנים הקרובות תוכלו לראות חברת תעופה בריאה שמאחוריה מותג חדש, רענן ומרגש. זוהי יוזמה רב שנתית משמעותית, והטכנולוגיה היא אבן הפינה של ההצלחה שלנו. Sabre היא מובילת תעשיה מכובדת, שמציעה את חבילת הפתרונות הרחבה ביותר בשוק. הטכנולוגיה המשולבת שלהם מספקת לנו נקודת מבט מקיפה על הפעילות שלנו, ותחולל שינוי באופן שבו אנחנו פועלים היום. המהפך הזה יבוא לידי ביטוי בביצועים משופרים ובשביעות רצון ונאמנות גבוהה יותר בקרב הלקוחות. שיתוף הפעולה החשוב הזה מרגש אותי מאוד".

נוסף על הזמנות כרטיסים, אליטליה תשתמש גם במערכות בקרת ההמראות של Sabre כדי לנהל את תהליך הצ׳ק-אין והעליה למטוס בשדה התעופה; בתוכנת השיווק, התכנון וניהול המלאי וההכנסות; בפתרונות תפעוליים לניהול צוותי אוויר וקרקע; ובכלי תמיכה וקבלת החלטות בזמן אמת, שמספקים נקודת מבט ריכוזית על ניהול לוחות זמנים של טיסות, תפעול טיסות, שותפות קוד והכנסות.

225 חברות תעופה ברחבי העולם בחרו בטכנולוגיה של Sabre, ביניהן מרבית חברות התעופה הגדולות ביותר בעולם. Sabre מספקת חבילה רחבה של פתרונות תוכנה גמישים, שמאפשרים לחברות תעופה לפעול באופן שבו הן רוצות, ולהתאים את העסקים שלהן לצרכים ודרישות משתנים. הפתרונות של Sabre משפרים את התפעול היומיומי של חברות התעופה, ובסופו של דבר מסייעים להן להתמודד עם האתגרים הגדולים ביותר שעומדים בפניהן: עלייה בהכנסות, צמצום בעלויות והבטחת חוויית נסיעה טובות יותר.

Monitour ads

אין תגובות

השאר תגובה