חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פעילות חברת אורל איירליינס בישראל: מה כדאי לדעת?

שוק התעופה נחשב לאחד השווקים התחרותיים ביותר בעולם, כאשר כאן בישראל פועלת מתחת לראדר הציבורי אחת מהחברות המובילות בעולם. חברת אורל איירליינס הרוסית נוסדה בשנת 1943 ומאז החלה להפעיל את הטיסות שלה בכל רחבי העולם, כולל כאן מישראל. החברה מציעה טיסות ליעדים מבוקשים ברוסיה הכוללים בין היתר את עיר הבירה מוסקבה, סוצ'י, סנט פטרסורג ועוד. מדובר בטיסות ישירות המתבצעות באמצעות צי המטוסים – 43 במספר, כאשר בשנים האחרונות הפעילות של החברה התרחבה ובקרוב עתידים להצטרף לצי מטוסים חדשים כמו בואינג ואיירבוס. כחברה שחרטה על דגלה  את איכות השירות, ניתן בהחלט לומר כי אם אתם מחפשים טיסות ישירות ומפנקות למגוון יעדים ברוסיה – חברת אורל איירלינס היא החברה בשבילכם.

מה מייחד את החברה?

ביחס לחברות תעופה בינלאומיות, חברת אורל איירליינס מתמחה בביצוע של טיסות קבועות ושבועיות היוצאות משדה התעופה נתב"ג כמו גם מרמון בעת עונת הקיץ. למרות השנה הקשה שעברה בחסות משבר הקורונה, הצליחה החברה למנף את פעילותה ואף להרחיב אותה, ועל כן היא מציעה לנוסעים מחירים אטרקטיביים מאוד דרך האתר הרשמי של החברה. מביקורות של נוסעים עולה כי איכות השירות במטוסים היא מעולה וכי הצוות אמין וזמין, ועל כן מדובר בחברה שמצליחה כבר לא מעט שנים לעמוד בחוד החנית של ענף הטיסות הרוסי. חשוב להבין כי רוסיה מהווה שחקן מרכזי מאוד בענף התעופה, ולצד חברת אורל איירלינס ניצבות לא מעט חברות רוסיות נוספות. אולם, החברה הזו נודעת בזכות המחירים ההוגנים כמו גם היותה חברה עצמאית שמזוהה מאוד עם הקהל הישראלי שבוחר לטוס דווקא איתה לרוסיה – יעד מבוקש לתיירים ולאנשי עסקים.

פעילות חברת אורל איירליינס בישראל: מה כדאי לדעת?

חברה עצמאית שעובדת עם הקהל הישראלי באופן קבוע

ברבות השנים עברה החברה לא מעט אתגרים, כולל מכירה לענקית התעופה הרוסית אירפורט. אולם, מזה מספר שנים שהחברה פועלת באופן עצמאי כאשר בסיס החברה נמצא בעיר קולוצובו. כאמור, מטוסי החברה חדישים ומתוחזקים באופן תדיר ובעבור תיירים ישראלים, מדובר בחברה שמתמחה בתודעת שירות גבוהה העומדת לרשות הנוסע החל משלב הכרטוס ועד לשלב הנחיתה. צוות העובדים של החברה הוא ותיק ומעניק לכל נוסע יחס אישי, בין אם אתם מחליטים לטוס במחלקת התיירים או במחלקת העסקים המפנקת. מאחר ורוסיה הפכה לאחד היעדים המבוקשים ביותר בעבור מטרות טיולים כמו גם עסקים, ניתן בהחלט לומר כי מאז שחברת התעופה פועלת כאן מישראל היא הצליחה לגבש סביבה קהל נוסעים נאמן כמו גם שם נהדר שהולך לפניה, כפי שניתן לקרוא בביקורות מצד הנוסעים. עם מחיר מנצח, טיסות ישירות למגוון יעדים וכן צוות אמין ומקצועי תוכלו להיות בטוחים כי אתם בוחרים בחברת תעופה מובילה אשר הצליחה לבסס את שמה ולהפוך לאחת מחברות הטיסה המובילות בעולם.

נגישות