קדחת המלונות של ספטמבר

בעולם מנצלים את חודש ספטמבר הרגוע מבחינה תיירותית להרצה רכה של מלונות חדשים ויש לא מעט כאלה, כולל מותגים שעושים את צעדיהם הראשונים
הלובי במלון Moxy בשדה התעופה של מינכן. המותג של Mariott הוא המותג החם ורב-התפוצה ביותר בעולם עכשיו. (צילום מהאתר)
הלובי במלון Moxy בשדה התעופה של מינכן. המותג של Mariott הוא המותג החם ורב-התפוצה ביותר בעולם עכשיו. (צילום מהאתר)
Monitour ads

חודש ספטמבר נחשב בדרך כלל לחודש מתון מבחינת התיירות מסביב לגלובוס, עם חזרתם של התלמידים לבתי הספר ודעיכתה של עונת הקיץ, לקראת הסתיו והחורף הקרבים. עבור תעשיית המלונאות, עם זאת, דווקא הרגיעה בגדודי הלקוחות היא מועד מצוין לפתיחת מלונות חדשים להרצה לפני שובם של הללו בחודשים נובמבר ודצמבר – חודש החגים היהודיים והנוצריים.

שלוש המדינות שבהן צפויים להיפתח בספטמבר מלונות חדשים במספרים גדולים הם ארצות הברית עם 71 פתיחות צפויות של פרוייקטים, גרמניה – עם 26 פרוייקטים שיושקו וסין – שבה ייפתחו 25 מלונות חדשים.

המותגים שיובילו את הפתיחות המלונאיות בספטמבר הם Hilton Garden In עם 10 פרוייקטים, אחריהם Four Points של שרתון עם 9 פרוייקטים ואחריהן Moxy Hotels מבית Marriott עם חמישה מלונות.

Moxy (המזכיר במידת מה את העיצוב של מלונות NYX של רשת מלונות פתאל), הוא אולי המותג החם ורב-התפוצה ביותר בעולם עכשיו, בזכות העיצוב העכשיווי שלו והניחוח המקומי שמותאם במיוחד לדור ה-Y, הוא דור המילניאלס, שהשפעתם הולכת וגדלה על תעשית האירוח הגלובלית.

בסך הכל, בספטמבר 2017 יופיעו בהופעת בכורה 252 פרויקטים ברחבי העולם, כאשר 143 מהפרוייקטים הם בדירוג של 4 כוכבים, שיוסיפו יותר מ-50,000 חדרי מלון חדשים,.

סוויטת מיק ג'אגר במלון Curio של הילטון במלון בכיכר טרפלגר בלונדון. מותג של מלונות ואתרי נופש עצמאיים, ייחודיים וברמה גבוהה. (צילום מהאתר)
סוויטת מיק ג'אגר במלון Curio של הילטון במלון בכיכר טרפלגר בלונדון. מותג של מלונות ואתרי נופש עצמאיים, ייחודיים וברמה גבוהה. (צילום מהאתר)

מלון Curio  ראשון בלונדון

בימים אלה מלאו 20 שנה למותה הטראגי של הנסיכה דיאנה ומסכי הטלוויזיה מלאו סרטים על חייה ועל הימים שלפני הלווייתה, מלווים בצילומי העיר שלעולם תהיה יעד תיירות מוביל.

אחד החידושים המלונאיים בלונדון הוא קולקציית המלונות החדשה Curio מבית הילטון. המלון הראשון שצורף לאוסף של יותר מ-35 מלונות ואתרי נופש עצמאיים, ייחודיים וברמה גבוהה שייסדה הרשת לא מכבר, הוא מלון The Trafalgar St. James המשקיף על כיכר טרפלגר המפורסמת בעולם.

במלון, השוכן בצידה הדרומי של הכיכר, 131 חדרים ו-15 סוויטות מפוארות עם נגיעות של ארט דקו וריהוט ובדים בצבעים עזים.

"זהו מלון יחיד בסוגו. הטרפלגר סנט. ג'יימס הוא המלון המושלם להופעת בכורה של המותג בבריטניה", אמר מארק נוגל, העומד בראש המותג קוריו של הילטון, "המלון המרשים הוא תוספת אידאלית לאוספים הגלובליים המתרחבים של בתי מלון ואתרי נופש ייחודיים, המספקים לתיירים, לתושבים ולחברי הילטון את ההזדמנות לגלות את מרכז לונדון באופן ייחודי ובלתי נשכח".

בדומה למלון וולדורף אסטוריה בירושלים, אף הוא מרשת הילטון, ייפתח באוקטובר על גג המלון ה- Rooftop שפעל שם קודם בשם אחר ועבר טרנספורמציה ללאונג' ואזור אכילה לכל עונות השנה עם אפשרויות למנות קטנות ובריאות.

מנהלת המלון ג'ואנה טיילור-סטאג אמרה שההצטרפות למותג Curio פותחת פרק חדש בחיי המלון, בעיר ספוגת ההסטוריה והתרבות. המלון שוכן בקירבה לשורה של אטרקציות בלונדון ובהן שוק סנט ג'יימס, הלונדון איי – הגלגל הענק – מלון בקינגהאם, גלריית האמנות טייט, הקובנט גארדן, הגדה הדרומית, הגלריה הלאומית, סוהו ועוד.

בשנים הקרובות מתכננת הילטון העולמית לצרף לקולקציית המותג קוריו 48 נכסים ברחבי העולם.

Monitour ads

אין תגובות

השאר תגובה