סקי לפי מידה

מיזם סקי חדש המושק בהשקעה של מיליון דולר, בין היתר על ידי אורי לוין (waze) ו-EasyJet, מציע חופשות סקי בתפירה אישית אונליין בצורה קלה מהירה וזולה מאי פעם
האתר WeSki מבוסס על טכנולוגיה ייחודית וכולל אלגוריתם מיוחד המחובר למעל 100 ספקי תיירות. (צילום מווידאו)
האתר WeSki מבוסס על טכנולוגיה ייחודית וכולל אלגוריתם מיוחד המחובר למעל 100 ספקי תיירות. (צילום מווידאו)
Monitour ads

מיזם תיירותי-טכנולוגי חדש בשם WeSki מתעתד לעשות מהפכה בשוק החופשות הסקי בארץ ובעולם, בדומה לשינוי ש-booking עשתה לתחום המלונות. WeSki הושק בתחילת אוקטובר בלונדון ומאפשר לחובבי סקי לתפור לעצמם חופשות מותאמות אישית, הזולות בממוצע בכ-20% מחבילות דומות אצל סוכני נסיעות.

על פי נתוני WeSki, בישראל כ-50 אלף גולשי סקי וסנובורד. כ-70% מגולשי הסקי מזמינים את החופשה לפחות שלושה חודשים לפני היציאה.

היעדים הפופלאריים ביותר בקרב הישראלים הם צרפת, איטליה, אוסטריה ובולגריה. %75  מהגולשים הם גברים ורק כ-25% נשים.  כ-60% מהגולשים מעדיפים וסקי וכ-40% מעדיפים לגלוש על סנובורד. 35% מהגולשים מגיעים עם ציוד גלישה מהבית ו-55% הנותרים מעדיפים לשכור אותו באתר הסקי.

המערכת מאפשרת למשתמשים גמישות מלאה בבחירה של מרכיבי החופשה שלהם, כלומר גמישות בתאריכים ,בחירה בין מלון, דירה או צימר. (צילום: יח"צ)
המערכת מאפשרת למשתמשים גמישות מלאה בבחירה של מרכיבי החופשה שלהם, כלומר גמישות בתאריכים ,בחירה בין מלון, דירה או צימר. (צילום: יח"צ)

שוק חבילות הסקי מהווה כ-66% מכלל העסקאות. 40%  צפויים לחזור לאותו אתר נופש בו בילו בעונה הקודמת. על פי נתוני  WeSki הנתונים החשובים ביותר לגולשי סקי בעת הזמנת חבילה הם כמות שלג מובטחת, גודלו של אזור הסקי, עומס המסלולים, מחיר ואיכות לינה.

48% אמרו כי אינם מרוצים מהצעת חופשת הסקי הנוכחית שלהם ומבקשים יותר גמישות ושהייה ארוכה יותר.

WeSki באה לפתור את אחד האתגרים הגדולים בתחום התיירות העולמי: מצד אחד, חבילות חופשות הסקי שמציעים הסוכנים הינן קשיחות מבחינת התאריכים (שבת עד שבת), היעדים, ואפשרויות הלינה המוצעות בריזורט. מצד שני, בניית חבילות  סקי בצורה עצמאית באינטרנט גוזלת זמן ואנרגיה רבים. בנוסף לזמן הדרוש בשביל לאסוף את כל המרכיבים, יש צורך בידע מקצועי רב על מנת להרכיב חבילה שתתאים לרמה ולצרכים של כל חברי הקבוצה ושתהיה יחד עם זאת במחיר משתלם. לא פחות חשוב, בעת הזמנת החבילה באתרי אינטרנט שונים, חברי הקבוצה אינם יכולים לפצל את התשלום בהתאם להעדפותיהם האישיות, דבר שמונע מקבוצות רבות להזמין דרך האינטרנט.

WeSki מספקת לחובבי הסקי, דרך מהירה וקלה להזמנת חופשת סקי במחיר נגיש לכל כיס; בין אם מדובר בהזמנת חופשה עם חברים, חופשה זוגית או חופשה משפחתית. האתר מציע חבילות גמישות, המאפשרות לגולשים לבחור חופשה באיזה תאריכים שתרצו, כולל סופי שבוע קצרים, חופשות ארוכות ושבוע שלם עם יציאה בכל יום לבחירה.

לאחר שנקבעו התאריכים, כמות הגולשים ואתר הסקי המבוקש – יכולים המשתמשים להרכיב את החופשה בצורה עצמאית בהתאם להעדפותיהם. פיתוח משמעותי נוסף של WeSki שהיא יוצרת חופשות "Tailor Made" המאפשרת לחלק את התשלום בין חברי הקבוצה, וכך כל נוסע משלם על עצמו, בהתאם לשירותים הנוסים שהזמין, כמו שכירת ציוד, שיעורי סקי ועוד. פונקציה זו חוסכת מחברי הקבוצה את הטרחה של גביית הכסף מכולם, ומקלה על סגירת החופשה.

מימין לשמאל- רועי אלפסי מתכנת; דויד בן זמרה- מייסד שותף ומנהל פיתוח עסקי; יותם עידן- מייסד שותף ומנכ"ל; בן לנג- מייסד שותף ומנהל מחלקת מכירות; רועי צין- מייסד שותף ומנהל פיתוח. (צילום: יח"צ)
מימין לשמאל- רועי אלפסי מתכנת; דויד בן זמרה- מייסד שותף ומנהל פיתוח עסקי; יותם עידן- מייסד שותף ומנכ"ל; בן לנג- מייסד שותף ומנהל מחלקת מכירות; רועי צין- מייסד שותף ומנהל פיתוח. (צילום: יח"צ)

פונה לשוק העולמי של צעירים

אתר WeSki  מבוסס על טכנולוגיה ייחודית וכולל אלגוריתם מיוחד המחובר למעל 100 ספקי תיירות ומשווה בין שילובים אינסופיים של רכיבים, בכדי לבנות ולהתאים אישית את ההצעות הטובות ביותר עבור כל משתמש. בניגוד לחבילות המוצעות כיום אצל סוכני התיירות, המערכת מאפשרת למשתמשים גמישות מלאה בבחירת מרכיבי החופשה, כלומר גמישות בתאריכים, בחירה בין מלון, דירה או צימר ואף בחירה בין הסעות עם רכב שכור, או בהסעה פרטית.

WeSki הינו חלק מקבוצת WeTrip מיזם תיירות שפונה לשוק העולמי של צעירים המחפשים אחר חוויות עם החבר'ה ותציע בעתיד הקרוב חבילות תפורות אישית עבור כל קבוצה שסובבות סביב חוויות: סקי, אופניים, צלילה, גלישת גלים, פסטיבלים ועוד. המיזם מאפשר תכנון והזמנה של חופשות חברתיות (מרובות חברים) בקלות, מהירות וגמישות ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.

WeTrip הוקמה ב- 2016 על ידי ארבעה שותפים – יותם עידן, דויד בן זימרה, בן לנג ורועי צין ומעסיקה כיום 12 עובדים בישראל ובלונדון. ראשיתו של המיזם בתכנית  Zell , תכנית היזמות היוקרתית של המרכז הבינתחומי, אשר הפגישה בין מייסד waze  אורי לוין ליותם עידן ודויד בן זימרה. בהמשך הצטרף למיזם בן לנג, אשר הביא עימו ניסיון רב מעולם התיירות ורועי צין, טייס לשעבר, עם שנים של ניסיון בתעשיית ההיי טק הישראלית, שהגיע להוביל את פיתוח המוצר. המיזם השתתף במחזור ה-3 של האקסלרטור  SigmaLabs, והתקבל לאחרונה לתכנית אקסלרטור יוקרתית באנגליה בשם Founders Factory, משם קיבלה החברה השקעה מחברת EasyJet, אחת מהמשקיעות בתוכנית.

לדברי המנכ"ל, יותם עידן, "כמי שנתקל במשך שנים בקשיים להזמנת חופשות סקי שיתאימו לי ולחברי, אני נרגש מאוד להשיק את WeSki בישראל, במיוחד לאחר ההשקה המוצלחת בחודש שעבר באנגליה. החלום שלנו הוא לסייע לקבוצות בכל העולם לבנות חופשות סקי בקלות ובגמישות מקסימלית. אני מאמין שהמיזם ישנה את הדרך שבה גולשי סקי מזמינים את החופשה שלהם, ויחסוך מהם את הצורך לדבר בטלפון עם סוכני נסיעות".

Monitour ads

אין תגובות

השאר תגובה