נסיעות העבודה משפיעות על גיוס ושימור עובדים איכותיים

מחקר עולמי של חברת Sabre וקרן GBTA  קובע: שביעות רצון מנסיעות העבודה מקושר באופן ישיר עם שביעות הרצון של העובד מעבודתו ככלל
נוסע עסקי.נסיעות העבודה משפיעות גם על התוצאות שמפיק העובד בעבודתו. (צילום: William Shane).
נוסע עסקי.נסיעות העבודה משפיעות גם על התוצאות שמפיק העובד בעבודתו. (צילום: William Shane).
Monitour ads

מחקר חדש של ענקית התכנה לסליקת כרטיסי טיסה, חברת Sabre, בשיתוף עם קרן GBTA , התמקד ביצירת חוויית נסיעה הכוללת כמה שפחות עיכובים עבור הנוסע. המחקר תישאל עובדי חברות   הנוסעים באופן תדיר לנסיעות עסקים ברחבי העולם, וחשף את ההשפעה הרבה של הנסיעות העסקיות על תהליכי גיוס ושימור העובדים, ועל תוצאות עבודתם.

מנכ"ל סייבר ישראל, גיא כהן. האינטרנט של הדברים מציע גם מספר שיפורים עיקריים בכל הנוגע לדיוק תפעולי. (צילום: יח"צ)
מנכ"ל סייבר ישראל, גיא כהן. (צילום: יח"צ)

ראשית קבע המחקר, שביעות רצון מנסיעות העבודה מקושר באופן ישיר עם שביעות הרצון של העובד מעבודתו ככלל. באירופה 88% מהנוסעים נסיעות עסקים טענו כי חוויית הנסיעה שלהם משפיעה על שביעות רצונם מהעבודה. ביבשות השונות המספרים יורדים: באסיה כ-85% בארה"ב 79%, באסיה כ- 85% ובדרום אמריקה 71%.

נסיעות העבודה משפיעות באופן ניכר על גיוס עובדים איכותיים לחברה. 59% מהעובדים בארה"ב הנוסעים תכופות ו-66% מהעובדים בדרום אמריקה, ציינו כי מדיניות הנסיעות של החברה היא מרכיב חשוב בשיקול האם לקחת מלכתחילה את העבודה. באירופה רק 50% טענו זאת, ובאסיה הטווח נע מ- 31% ביפן ועד 86% בהודו.

בנוסף, נסיעות העבודה משפיעות גם על התוצאות שמפיק העובד בעבודתו. 95% מהעובדים בדרום אמריקה, טענו כי איכות חוויית נסיעת העבודה שלהם משפיעה עליהם. בארה"ב, אירופה ואסיה האחוזים הם דומים.

מן המחקר ניתן להסיק כי על מנהלי הנסיעות בחברות השונות יהיה להשקיע מחשבה רבה בתהליכים ובמדיניות הנסיעות בחברה, שכן הדבר ישפיע על גיוס כמו גם על שימור עובדים איכותיים. על המדיניות לתמוך במטרות הארגון, אך גם לאפשר לעובד להיות פרודוקטיבי ויעיל ככל הניתן, בזמן נסיעת העבודה שלו.

Monitour ads

אין תגובות

השאר תגובה