נחנך הביתן הישראלי ביריד התיירות WTM בלונדון

ביריד התקיימו פגישות, בין היתר, עם חברת התעופה Norwegian, ענקית התיירות תומס קוק, סוכני תיירות דיגיטליים ונערכו השקות קמפיינים עם סיטונאים גדולים
צילום של ירושלים בביתן הישראלי ביריד התיירות WTM בלונדון. פגישות והשקות. (צילום: עירית רוזנבלום)
צילום של ירושלים בביתן הישראלי ביריד התיירות WTM בלונדון. פגישות והשקות. (צילום: עירית רוזנבלום)
Monitour ads

לונדון. בביתן הישראלי ביריד התיירות WTM בבירה הבריטית, שררה היום (ב') אווירה טובה. משיחות עם התיירנים עלו תשובות דומות: שנה מדהימה, משהו הבשיל, המלונות מלאים והצפי לשנה הבאה טוב גם הוא.

בין המשתתפים ביריד מנכ"ל ישראייר, אורי סירקיס, מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת, יוסי פתאל, מנהל השיווק של התאחדות המלונות בתל אביב, עודד גרופמן, מנהלת התיירות ברשות לפיתוח ירושלים, אילנית מלכיאור, סוכנים ועוד.

מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי (במרכז) ולידו: שגריר ישראל בבריטניה, מארק רגב ושרון ארליך, מנהלת לשכת התיירות בבריטניה. צילום: Mart Photography Tammy Kazhdan)
מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי (במרכז) ולידו: שגריר ישראל בבריטניה, מארק רגב ושרון ארליך, מנהלת לשכת התיירות בבריטניה.
צילום: Mart Photography Tammy Kazhdan)

על רקע השיא בתיירות לישראל והגעתו מחר של התייר ה-3 מיליון, חנך מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, היום את הביתן הישראלי ביריד. הלוי ציין כי "אנחנו נוכחים לדעת שמדיניות השיווק החדשה שמוביל שר התיירות יריב לוין ופעולות השיווק של המשרד בשנתיים האחרונות, הביאו את ישראל לשיא חסר תקדים בתיירות. שנת 2017 שוברת את שיא כל הזמנים בכניסת תיירים לישראל, ולשיא בהכנסות למדינה מענף התיירות".

פינת השוק בביתן הישראלי בלונדון. חול של תל אביב עם הקודש של ירושלים. (צילום: עירית רוזנבלום)
פינת השוק בביתן הישראלי בלונדון. חול של תל אביב עם הקודש של ירושלים. (צילום: עירית רוזנבלום)

עם זאת, יצויין כי כבר בשנת 2010 הגיע לישראל התייר ה-3 מיליון והתקבל על ידי שר התיירות אז, סטס מיסז'ניקוב.

בביתן הישראלי מודגש השנה מוטיב השוק ישראלי, שכולל פינת ירקות וגם דוכן בהשראת תל אביב, שם מגיש שף ממסעדת bala baya של השף ערן טיבי, אוכל רחוב ישראלי חבוק בפיתה. בנוסף, קריקטוריסטית מציירת דיוקנאות ועמדה של משקפי תלת-ממד, מאפשרת לחזות באזורים שונים בישראל ב-360 מעלות.

ביריד התקיימו פגישות, בין היתר, עם חברת התעופה Norwegian, ענקית התיירות תומס קוק, סוכני תיירות דיגיטליים כמו Last Minute ו- On The Beach ונערכו השקות קמפיינים עם סיטונאי תיירות גדולים אחרים. כמו כן הצוות הציג בפניהם את הפוטנציאל המסחרי הקיים בתיירות לישראל ואת ההטבות שמציע המשרד כדי לעודד ולחזק את כניסת התיירים לישראל.

דוכן אוכל הרחוב ביריד בלונדון. הכל בפיתה ולחמניות שומשום עם זעתר. (צילום: עירית רוזנבלום)
דוכן אוכל הרחוב ביריד בלונדון. הכל בפיתה ולחמניות שומשום עם זעתר. (צילום: עירית רוזנבלום)

מלכיאור מהרשות לפיתוח ירושלים, סיפרה על פגישות עם גופי ענק כמו TUI ונקרמן.

גם תוניסיה ויוון משגשגות

ביריד שמתקיים בין ה-6-8 בנובמבר, משתתפים כ-5,000 נציגים מ-182 מדינות, וצפויים לבקר בו כ-30,000 אנשי מקצוע (הוא אינו פתוח לקהל הרחב) וכ-3,000 אנשי תקשורת. ישראל משתתפת ביריד בלונדון כבר למעלה מ-35 שנים. הביתן הישראלי משתרע השנה על כ-400 מ"ר הממותגים בהשראת קמפיין"Two cities one break".

דוכן עם הפרסומת שלהסיטי ברייק לתל אביב וירושלים ביריד. (צילום: עירית רוזנבלום)
דוכן עם הפרסומת שלהסיטי ברייק לתל אביב וירושלים ביריד. (צילום: עירית רוזנבלום)

באחד מהאירועים התקשורתיים הרבים שמתקיימים ביריד, סופר על תחייתה של תוניסיה, המדינה שבשל פיגועים הוטלה עליה אזהרת מסע של האנגלים בשנים האחרונות. עתה ביטלה הממשלה הבריטית את אזהרת המסע והשוק האנגלי, שלפני הפיגועים היווה כרבע מיליון נופשים בתוניסיה ואחריהם ירד לכ-23 אלף, כבר צפוי להכפיל את עצמו ב-2018.

שרת התיירות של יוון, אלנה קונטורה. 30 מיליון מבקרים. (צילום: עירית רוזנבלום)
שרת התיירות של יוון, אלנה קונטורה. 30 מיליון מבקרים. (צילום: עירית רוזנבלום)

השאלה היא האם שובן של תוניסיה ומצרים ואולי גם טורקיה למפת התיירים האירופים, לא תשפיע על הצמיחה של התיירות לישראל.

שרת התיירות היוונית, אלנה קונטורה, מנתה במסיבת עיתונאים שורה ארוכה במיוחד של יוזמות והשקעות ביוון וסיפרה שהתיירות לארצה צומחת מדי שנה ב-7%, כפול מהממוצע הכללי וכי מבריטניה לבדה הגיעו אליה עד כה השנה כ-3 מיליון תיירים (כמו כל שוק התיירות לישראל). בסך הכל צפויים להגיע ליוון ב-2017 כ-30 מיליון מבקרים (כולל תיירות קרוזים).

Monitour ads

אין תגובות

השאר תגובה