נוביאד: מסרים פרסומיים מהמלונות לסלולר של הלקוח

טכנולוגיה ישראלית חדשנית, שפותחה על ידי חברת הסטארט אפ הישראלית "נוביאד", מאפשרת לבתי מלון ולמוזיאונים לאתר את קהל יעד ולהעביר למכשיר הסלולרי מסרים פרסומיים
נוביאד. הווייז של אירועי הבידור. מאפשרת לאתר את כל המשתתפים בהופעת רוק, קונצרט או כל מופע אחר באמצעות הטלפון הסלולרי. (צילום מהאתר)
נוביאד. הווייז של אירועי הבידור. מאפשרת לאתר את כל המשתתפים בהופעת רוק, קונצרט או כל מופע אחר באמצעות הטלפון הסלולרי. (צילום מהאתר)
Monitour ads

בזכות טכנולוגיה ישראלית חדשה, יכולים מעתה בתי מלון ומוזיאונים לאתר קהל יעד ולהעביר לו המלצות ממוקדות ומסרים פרסומיים לבקר במלון. כך גם מוזיאונים ואתרי תיירות ברחבי הארץ.

הטכנולוגיה פותחה על ידי חברת הסטארט אפ הישראלית "נוביאד", והיא גם מאפשרת לאתר את כל המשתתפים בהופעת רוק, קונצרט או כל מופע אחר באמצעות הטלפון הסלולארי. הטכנולוגיה מאפשרת לסמן / לצבוע את קהל היעד המבוקש או את אותם המשתתפים באירוע ולהעביר להם מסרים פרסומיים על הופעות נוספות שעשויות לעניין אותם. למשל, בהופעה של שלמה ארצי ניתן לאתר ולרכז את המשתתפים בהופעה ולהעביר הזמנה לאותם משתתפים להופעה של שלום חנוך.

בנוביאד מסבירים כי החיבור של מיקום ביחד עם אירוע, הוא פוטנציאל משמעותי עבור מפרסמים שמעוניינים להעביר את המסר שלהם בזמן האירוע או בשלב מאוחר יותר לאותו קהל שנכח בו. עם זאת, הטכנולוגיה אינה מאפשרת לזהות מי האנשים מאחורי הטלפונים הסלולריים – שכן היא מאפשרת לאתר את הטלפונים הסלולריים בלבד.

נוביאד מאפשרת למפרסמים ולאנשי שיווק ליצור קמפיינים פרסומיים וממוקדים בסלולר תוך אפשרות לבחור את טווח החשיפה של הקמפיין וקהל היעד.

מנכ"ל נוביאד, רפי טון, ציין כי נוביאד מעניקה למפרסמים אפשרויות מיקוד טובות יותר בעלויות נמוכות מאשר שירותי הפרסום הסטנדרטים המוצעים כיום. לדבריו, מאות הקמפיינים הפרסומיים ברחבי העולם באמצעות נוביאד מוכיחים את הצלחת המיזם.

Monitour ads

אין תגובות

השאר תגובה