חוליו תציע כרטיסי מופעים במחירים מוזלים

חוליו רכשה את הסטארט-אפ ספונטיקס בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקל ותציע כרטיסים להצגות, מופעי בידור ומופעי מוזיקה בישראל מחירי הרגע האחרון
אפליקציית חוליו לייב אי אל. המחיר אמור לשקף הנחות של כ-50% ממחירו המקורי של הכרטיס
אפליקציית חוליו לייב אי אל. המחיר אמור לשקף הנחות של כ-50% ממחירו המקורי של הכרטיס
Monitour ads

אפליקציית "חוליו", המציעה טיסות וחבילות במחירי הרגע האחרון, מרחיבה את פעילות המותג ומשיקה מתחם חדש בתחום התרבות והבידור: HULYO live IL. "חוליו" מוכרת לקהל הישראלי בתור אפליקציה לרכישת כרטיסי טיסה לחו"ל ברגע האחרון.

המתחם החדש מתבסס על ממשק הסטארט-אפ "Spontix" ("ספונטיקס"), אותה רכשה החברה בהיקף השקעה של כ- 2.5 מיליון שקל מהיזמים דורון ביז'ונר ויונתן וולובלסקי. הוא יפעל בדומה למתחם הקיים בתחום הטיסות והחבילות. בהתאם לשירות החדש תצוגת האפליקציה השתנתה והתווספה קטגוריה חדשה של "הופעות מהרגע להרגע בישראל" הממוקמת לצד הקטגוריה הקיימת של "חו"ל ברגע האחרון".

ב"חוליו לייב" אפשר יהיה למצוא כרטיסים להופעות שונות: הופעות חיות, מופעים של אמנים בין-לאומיים בישראל, הצגות תיאטרון, הצגות ילדים, מופעי סטנד-אפ ועוד. השיטה של "חוליו לייב" היא חיבור בין מפיקי המופעים וסוכנויות הכרטיסים, אשר יציעו לצרכנים דרך "חוליו לייב איי אל" (באופן ישיר) את הכרטיסים האחרונים למופעים בישראל במחירי רצפה של הרגע האחרון.

המחיר אמור לשקף הנחות של כ-50% ממחירו המקורי של הכרטיס. המפיקים הם אלו המחליטים מתי וכמה כרטיסים יוצעו למכירה בכל זמן נתון, כך שמגוון ההצעות הינו דינמי במשך כל היום.

יאפשר רכישת כרטיסים ספונטנית

המנכ"לית כרמית דותן, מנכ"לית אמרה כי "'חוליו לייב איי אל' תרכז את המידע בנוגע להופעות זמינות, ותאפשר רכישת כרטיסים ומציאת בילוי תרבותי, בידורי ואיכותי בלחיצת כפתור פשוטה, ללא תכנון מראש, ומבלי 'לקרוע את הכיס'. כמו כן, המתחם החדש ייתן מענה לאולמות ולמפיקים שיכולים למקסם את ההכנסות שלהם בעזרת מכירת המושבים האחרונים".

עוד הוסיפה דותן כי: "בתחום הטיסות הצלחנו לטפח את קהל היעד מבלי לפגוע בתוכנית המכירה מראש של הטיסות, ואף הצלחנו להגדיל את 'העוגה'. בדומה לכך, גם הנגשה של תחום התרבות והבידור לצרכנים ולקהלים חדשים באמצעות הוזלת המחירים, תתרום לאמנים ולמפיקים ותקטין את אי-הוודאות טרם ההחלטה האם לצאת במופע חדש".

חוליו תיירות בע"מ שייכת לקבוצת גוליבר. בחברה אומרים כי מעל מיליון משתמשים קבועים בישראל נעזרים בשירותיה. חוליו היא חלוצת תחום ה"תיירות הספונטנית" בישראל והיתה חברת התיירות הראשונה בישראל שיישמה את אסטרטגיית  mobile first המאפשרת לצרכן לבצע את כל הפעולות באופן דיגיטלי מלא, ללא צורך במוקד הזמנות טלפוני.

Monitour ads

אין תגובות

השאר תגובה