חדש באיזי ג'ט: סרטים וסדרות למחשב, לסמארטפון או לטאבלט

השירות, אשר יוצע בחינם לנוסעים, יכלול סדרות, סרטים, ספרים מוקלטים, משחקים, מידע אודות הטיסה, הצעות בילוי ביעדי הטיסה ועוד
מטוס איירבוס של איזי ג'ט. החברה מציגה חידושים משירותי תוכן במהלך הטיסה ועד אב-טיפוס של מטוס חשמלי. (צילום: יח
מטוס איירבוס של איזי ג'ט. החברה מציגה חידושים משירותי תוכן במהלך הטיסה ועד אב-טיפוס של מטוס חשמלי. (צילום: יח"צ)
Monitour ads

חברת טיסות הלואו-קוסט איזי ג'ט, הודיעה היום כי תציע שירותי תוכן במהלך הטיסה, בשיתוף עם חברת Rakuten, המובילה בתחום שירותי אינטרנט וסחר האלקטרוני ו-Immfly, חברה המתמחה בפלטפורמות דיגיטליות מותאמות טיסה.

בעוד שחברות תעופה הציעו באופן מסורתי כאמצעי צפייה מסכים הממוקמים בגב המושב, 'אייר טיים' תאפשר ללקוחות איזי ג'ט לצפות במגוון רחב של תכנים המותאמים לטיסות קצרות, כסרטים ותוכניות טלוויזיה, תכניות ילדים, משחקי וספרים מוקלטים, כמו גם מידע אודות טיסות איזי ג'ט והכל בהתקנים שלהם: מחשבים ניידים, טאבלטים או סמארטפונים.  יתרה מכך, התוכן יוצע במגוון שפות לרבות אנגלית, גרמנית, צרפתית, ספרדית ואיטלקית והוא יכלול גם מדריכים בשפות שונות ושעשועים לפעוטות.

הפורטל יהיה קל לשימוש והגישה אליו תהיה דרך הדפדפן של ההתקן, שיתחבר לרשת האלחוטית של המטוס, כשהמכשיר הוא במצב טיסה. על מנת להבטיח כי הצופים הצעירים לא ייחשפו לתוכן שאינו הולם את גילם, תוכן המיועד לקהל בוגר יותר יסומן בבירור והמשתמשים יחויבו לאשר את גילם על מנת לצפות בו, כנהוג בשירותי הזרמת תוכן.

'אייר טיים' יהיה זמין תחילה בחמישה מטוסי איזי ג'ט החל מסתיו זה, כאשר התוכנית היא להרחיב את השירות לכלל מטוסי החברה.

עתיד תעופתי חדש

בתוך כך, איזי ג'ט חוברת לרייט אלקטריק מארה"ב על מנת לממש את חזונה לעצב ולהגדיר את צי המטוסים החשמלי במהלך העשור הבא. החברה חושפת אב-טיפוס של מטוס חשמלי עם טווח של 540 ק"מ / 335 מייל, אשר יכסה 20% מטיסותיה.

רייט אלקטריק (Wright Electric) היא יצרנית המטוסים החשמליים ואיזי ג'ט עבדה במהלך 2017 בצמוד אליה, על מנת לספק את נקודת מבטה של חברת תעופה בפיתוח הצעד הבא בתחום התעופה – מטוס מונע באמצעות חשמל האגור במצברים. השבוע שתי החברות הציגו כיצד יראה המטוס החשמלי החדש.

המטוס האלקטרוני של איזי ג'ט. תוך כ-20 שנה כל טיסה ליעד קרוב תהיה בעלת אפס פליטות פחמן דו חמצני. (צילום: יח"צ)

רייט אלקטריק פועלת ליצור מטוס המונע בלעדית על ידי חשמל תוך כעשור והציבה לעצמה יעד שאפתני על פיו תוך כעשרים שנה כל טיסה ליעד קרוב תהיה בעלת אפס פליטות פחמן דו חמצני. היא שואפת לייצר מטוס שטווח הטיסה שלו יעמוד על 335 מייל, אשר יופעל ב כ-20 אחוזים מטיסות הנוסעים של איזי ג'ט כיום.

רייט אקלטריק הציגה זה מכבר את המטוס הדו מושבי הראשון שלה, אשר הדגים כיצד הטכנולוגיה פועלת בקנה מידה קטן. כעת, רייט אלקטריק מתכוונת להוכיח כיצד ניתן להתאים את הטכנולוגיה לצרכיו של מטוס מסחרי גדול יותר. המצבר במטוס הדו מושבי שוקל כ-600 פאונד (כ-272 קילוגרמים), אך בקנה מידה גדול יותר, רייט אלקטריק תעשה שימוש בכימיית אחסון שתאפשר שימוש במצברים קלים יותר מאלה הנמצאים בשימוש כיום.

איזי ג'ט הודיעה על שיתוף הפעולה כחלק מאסטרטגיה כוללת שנועדה לבטל בהדרגה את הפליטות הפחמניות ולהפחית את הרעש הנגרם מפעילותה התעופתית.

קרולין מקול, מנכ"לית איזי ג'ט, אמרה: "אנו חולקים שאיפה עם רייט אלקטריק לתעשיית תעופה בת קיימא. כפי שקרה בתעשיית הרכב, תעשיית התעופה תפנה לטכנולוגיה החשמלית על מנת להפחית את השפעתה על הסביבה. לראשונה, אנחנו יכולים לחזות עתיד ללא דלקי מטוסים ואנו נלהבים להיות חלק מזה. כעת זה לא עניין על 'האם' אלא 'מתי' מטוס חשמלי יוכל לטוס ליעדים קרובים".

המטוס של רייט אלקטריק תוכנן במיוחד עבור טיסות קצרות ומתאים בדיוק לרשת הנתיבים בהם טיסות החברה אורכות פחות משעתיים. קווי תעופה בין ערים דוגמת לונדון ואמסטרדם או לונדון ופריז יכולים להשתמש במטוס חשמלי  – שיוריד את היקפי הפליטות והרעש. מטוס מונע בלעדית בחשמל וצי רכבי קרקע חשמליים ייטיבו עם תושבים המתגוררים בקרבת נמלי תעופה, היות ורמת הרעש תופחת משמעותית.

איזי ג'ט מפעילה קווים בין תל אביב ל-11 יעדים באירופה: לונדון (לוטון), לונדון (גאטוויק), מנצ'סטר, בזל, ז'נבה, ברלין, פריס, אמסטרדם, מילאנו, ונציה ונאפולי.

Monitour ads

אין תגובות

השאר תגובה