חברת סקאל זכתה בהפעלת הדיוטי פרי בנמל חיפה

בשנת 2016 הגיעו לנמל חיפה 61,000 תיירים ב-51 פקידות של אוניות קרוז ומנו ספנות הוציאה 49,000 נוסעים ב-56 הפלגות. סקאל רוצה אותם כצרכנים ותשקיע בחנות כ-2 מיליון שקלים
חנות סקאל דיוטי פרי בנמל חיפה.לאור נתוני הגידול של תנועת האוניות וגידול בנוסעים הישראלים והזרים מנמלי הים, בחרה סקאל להתמקד בנמל חיפה. (צילום: יח
חנות סקאל דיוטי פרי בנמל חיפה.לאור נתוני הגידול של תנועת האוניות וגידול בנוסעים הישראלים והזרים מנמלי הים, בחרה סקאל להתמקד בנמל חיפה. (צילום: יח"צ)

חברת סקאל גלובל דיוטי פרי, מקבוצת סקאל, זכתה במכרז להפעלת חנות הדיוטי פרי בטרמינל הנוסעים בנמל חיפה לעשר השנים הקרובות. חנויות הדיוטי פרי בנמל חיפה מוכרות לימאים וישראלים אשר מפליגים באוניות הקרוז. הלקוחות הינם נוסעים ישראלים, תיירים, ימאים, אוניות נוסעים זרות ודיפלומטים.

בשש השנים האחרונות אויש מתחם הדיוטי פרי על ידי שתי חנויות. האחת בניהול סקאל, המשתרעת על 830 מ"ר והשנייה בניהול חברת ג'יימס ריצ'ארדסון המשתרעת על 700 מ"ר.

בחודש דצמבר 2016 התקיים מכרז בין חברת סקאל לחברת ג'יימס ריצ'ארדסון בו זכתה חברת סקאל להפעיל את שתי החנויות במתחם הדיוטי פרי בטרמינל הנוסעים בנמל חיפה בשטח של 1500 מ"ר ל-10 שנים הקרובות.

צפויים שיתופי פעולה בתחומים חדשים

בחנות יימכרו כלל הקטגוריות המוכרות בדיוטי פרי כגון סיגריות, בישום, קוסמטיקה, אלכוהול, אלקטרוניקה, אופנה, ספורט, צעצועים ומתנות, ואף צפויים להיות מוצגים שיתופי פעולה בתחומים חדשים והשקת מוצרים בלעדיים לשוק הדיוטי פרי.

דניאל סקאל מנכ"ל סקאל גלובל מסר בתגובה: "לאור נתוני הגידול של תנועת האוניות וגידול בנוסעים הישראלים והזרים מנמלי הים, בחרנו להתמקד בנמל חיפה ולהפוך את חנות הדיוטי פרי לאטרקטיבית ביותר. אנו מאמינים שנקודה אסטרטגית זו תמשיך להיות עוגן בפעילות חברתנו. לאור כל זאת בחרנו להכפיל את שטח החנות במתחם בהשקעה של כשני מיליון שקל ".

בשנת 2016 הגיעו לנמל חיפה 61,000 תיירים ב-51 פקידות של אוניות קרוז – המהווים ירידה של 14% לעומת שנת 2015. ואילו מנו ספנות הוציאה 49,000 נוסעים ב-56 הפלגות. באוקטובר 2016 החל לפעול הקו החדש חיפה-עכו והספיקו לשוט בו 18,000 נוסעים.

Monitour ads

אין תגובות

השאר תגובה