היינאן איירליינס: קו טיסות לשנחאי ב-700 דולר

זהו הקו השני של החברה בישראל, לאחר שלפני כשנה השיקה את הקו לבייג'ינג – ובחודש ספטמבר מוסיפה טיסה שבועית חמישית בקו זה. המחיר: החל ב-669 דולר הלוך ושוב
שנגחאי
שנגחאי. היינאן הכריזה על טיסות ממנה, בנוסף לטיסות מבייג'ין. (צילום: Nitesh Bhundia)

משרד התיירות והיינאן איירליינס מודיעות הבוקר על חתימת הסכם שיווק לפתיחת קו תעופה סדיר חדש בין שנחאי ובין תל אביב. מהלך זה הופך את היינאן איירליינס לחברת התעופה הראשונה שמפעילה טיסות סדירות ישירות בין בירתה הכלכלית של סין ובין ישראל.

בעקבות החתימה על ההסכם, החל מהיום ניתן להזמין כרטיסים לטיסות אלו. בשנה האחרונה חל זינוק במספר התיירים ואנשי העסקים המגיעים לישראל מסין. קו התעופה החדש צפוי להוביל לעלייה נוספת במספרם של המבקרים הסינים בישראל ומהווה גם בשורה צרכנית לנוסע הישראלי – יעד חדש במזרח. כניסתה של היינאן איירליינס לשמי ישראל לוותה בהוזלת מחירים משמעותית, וכך צפוי גם להיות בקו החדש.

החל מ-12 בספטמבר השנה, תפעיל היינאן איירליינס שלוש טיסות שבועיות ישירות לשנחאי (לשדה התעופה פודונג – PVG) בימים א', ג', ה' במטוסי דרימליינר חדישים (על פי רוב – 787-900). הטיסות ייצאו מנתב"ג ב-13:55 שעון מקומי וינחתו בשנחאי ב-5:30 למחרת. הטיסות ייצאו משנחאי בימים א', ג', ה' ב-1:25 לפנות בוקר וינחתו בנתב"ג ב-8:30 באותו יום.

החברה גם החליטה על הוספת טיסה בקו תל אביב–בייג'ינג לאור הביקושים בחודש ספטמבר, שייתוספו לארבע הטיסות השבועיות הקבועות.

מהיינאן נמסר כי מחירי כרטיסי הטיסה יתחילו ב-669 דולר הלוך וחזור במחלקת תיירים והחל מ-2,749 דולר הלוך ושוב במחלקת עסקים. בעקבות החתימה על הסכם השיווק בין משרד התיירות והחברה, פתחה היינאן איירליינס את הטיסות למכירה בכל מערכות ההפצה.

כניסתה של היינאן איירליינס לשוק הישראלי באפריל 2016 שינתה את מפת התיירות הנכנסת לישראל מסין, והובילה למהפכת מחירים עבור הנוסעים הישראלים לסין ולמזרח: ב-12 החודשים הראשונים לפעילות החברה בארץ החל מה-16 במאי ועד ה-17 באפריל, הטיסה היינאן אירליינס 76,649 נוסעים בקו הטיסות שלה, תל אביב-בייג'ינג-תל אביב. החברה תופסת היום כ-63% משוק הטיסות הישירות לסין וממנה, כאשר כ-30% מהנוסעים ישראלים וכ-70% סינים. בחודשים ינואר-אפריל 2017 נכנסו לישראל  35,800 תיירים מסין ונרשם זינוק של 116% בתנועת התיירים מסין לישראל. ניכר כי זו השפעה דרמטית של כניסת היינאן לשוק.

מטוס של היינאן
מטוס של היינאן.הטיסות לשנחאי יהיו במטוסי דרימליינר חדישים, על פי רוב – 787-900. (צילום: יח"צ)

מהיינאן איירליינס נמסר עוד, כי היא חברת התעופה הרביעית בגודלה בסין וחברת התעופה הפרטית הגדולה ביותר בסין. החברה מחזיקה בצי של 177 מטוסים ומוחזקת על ידי קבוצת HNA – ענקית אחזקות סינית שעל נכסיה נמנים רשתות מלונות בינלאומיים וחברות לוגיסטיקה. פתיחת קו תעופה נוסף, פחות משנה וחצי לאחר השקת הקו לבייג'ינג, מהווה הבעת אמון מרשימה מאוד מצד החברה בישראל ובשוק הישראלי.

בשבוע הבא תערוך החברה ימי מיון וגיוס צוותי אוויר ישראלים בתל אביב כחלק מאמציה להמשיך ולהתאים את המוצר שלה לשוק הישראלי.

שנחאי קלטה 30,000 יהודים במהלך מלחמת העולם השנייה

השר יריב לוין ומנכ"ל היינאן בישראל לי ליאנג
השר יריב לוין ומנכ"ל היינאן בישראל לי ליאנג חותמים על הקו החדש לשנחאי בתמיכה כספית של משרד התיירות. (צילום: משרד התיירות)

שר התיירות יריב לוין אמר: "אני מברך את חברת היינאן על פתיחת הקו משנחאי – קו ישיר נוסף לישראל שיביא לשיאים חדשים במספרי התיירים מסין. שמנו לנו למטרה לעודד ולסייע לחברות תעופה לפתוח קווים ישירים מיעדים מוטי תיירות נכנסת לישראל, ואני שמח שחברת היינאן מביעה בנו אמון וממשיכה בשיתוף הפעולה עמנו ובפעילותה בארץ".

לי ליאנג, מנכ"ל היינאן אירליינס בישראל הוסיף: "אנו נרגשים מאוד להכריז על פתיחת קו ישיר חדש לשנחאי ומודים לשר התיירות ולמשרדו על התמיכה החשובה במהלך. אין תקדים בחברה לפתיחת קו נוסף פחות משנה וחצי לאחר פתיחת הקו המקורי מבייג'ינג. מדובר בהבעת אמון מדהימה מצד מטה החברה בשוק הישראלי ובשיתוף הפעולה שלנו עם ממשלת ישראל. אין ספק בלבנו כי הקו החדש משנחאי ימשיך להזניק את מספר התיירים הסינים בישראל ויהווה גשר נוסף לחיזוק היחסים המסחריים בין סין וישראל. אנו מפעילים היום 4 טיסות שבועיות לבייג'ינג בהצלחה שעולה על הציפיות ובטוחים ששלוש הטיסות השבועיות לשנחאי יזכו להצלחה רבה. לשנחאי מקום ייחודי בקשר ההיסטורי בין סין והעם היהודי עת קלטה שנחאי במהלך מלחמת העולם השניה 30,000 יהודים שנסו מאירופה. אנו גאים לחזק היום את הקשר הזה על ידי פתיחת קו תעופה ישיר ראשון בין בירתה הכלכלית של סין וישראל. אנו נמשיך לספק לנוסע הישראלי מוצר פרימיום במחירים מעולים. את הטיסות לשנחאי נפעיל במטוסי דרימליינר 787-900 חדישים ובקרוב נזכה לראות דיילים ישראלים משרתים את קהל הלקוחות הישראלי ההולך וגדל שלנו כחלק ממאמצנו להתאים את המוצר לשוק הישראלי."

Monitour ads

אין תגובות

השאר תגובה