גיא קליימן מונה למנכ"ל החדש של מלון ריץ קרלטון הרצליה

קליימן, אשר סיים לאחרונה את תפקידו כמנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה ירושלים, הוא בעל רזומה מרשים של כ-30 שנות ניסיון בענף המלונאות בארץ ובעולם
הספא של מלון ריץ קרלטון הרצליה
הספא של מלון ריץ קרלטון הרצליה שזכה בתואר "מלון הספא הטוב ביותר של ישראל" מטעם.World Spa Awards. (צילום: מתיו שו)
Monitour ads

גיא קליימן, אשר סיים לאחרונה את תפקידו כמנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה בירושלים, נכנס לתפקיד מנכ"ל מלון ריץ קרלטון הרצליה וישמש ישמש כמחליפו של נד קפרליס, שעובר לנהל מלון אחר ברשת מריוט.

קליימן כיהן במהלך 28 השנים החולפות מגוון תפקידים ברשת הילטון הבינלאומית החל מ-1990 הן בישראל והן באירופה: ביניהם The Langham Hilton, Glasgow Hilton ו-London Park Lane.

מימין: המנכ"ל היוצא נד קפלריס והמנכ"ל הנכנס גיא קליימן. (צילום יח"צ)

בשנת 1998 עבר לכהן כמנהל תפעול בהילטון ירושלים, ובשנת 2000 ניהל את הילטון איסטנבול.  ב-2003 זכה להכרה על עבודתו היוצאת מן הכלל וקודם לראשונה למשרת מנכ״ל ברשת הילטון בריטניה במלונות Hilton Islington   וHilton London Tower Bridge- .

קליימן היה אחראי להובלת מלון ולדורף אסטוריה ירושלים מאז נובמבר 2011, ומילא תפקיד מרכזי בפתיחתו בשנת 2014. תהליך ההקמה והפתיחה שהוביל הקנה למלון את פרס המצוינות במשאבי אנוש לשנת 2015.

עם כניסתו לתפקיד החדש מסר "אני גאה ושמח להצטרף לצוות המוביל של רשת ריץ קרלטון הבינלאומית. אני סמוך ובטוח כי בעזרתו של הצוות האיכותי והמקצועי של מלון ריץ קרלטון, הרצליה נצליח להמשיך ולהצעיד את המלון להיות מן המלונות המובילים ומבוקשים בארץ ובעולם".

מלון The Ritz-Carlton, Herzliya, נפתח לפני כשלוש שנים והינו המלון הראשון של רשת היוקרה הבינלאומית בישראל. זמן קצר לאחר פתיחתו דורג כ"אחד מ-70 המלונות המדוברים ביותר בעולם". ברשימת  ה-"It List"  של המגזין Travel + Leisure's ונבחר כמלון המצטיין לשנת 2015 של אתר  Trip Advisor . בשנת 2016 הוכרז המלון כזוכה בקטגוריית: Luxury Contemporary Hotel of the Year –  מלון היוקרה העדכני לשנת 2016.  כמו כן זכה המלון בקטגוריית "מלון הספא הטוב ביותר של ישראל" מטעם.World Spa Awards.

גידול במספר אנשי העסקים וחברות ההייטק הבינלאומיות

כמנכ״ל, קפלריס היה אחראי למיצוב המלון כמוביל בתיירות עסקית בינלאומית עם גידול משמעותי במספר אנשי העסקים וחברות ההייטק הבינלאומיות המתארחים במלון וכן לעלייה בתיירות הנופש והארועים המשפחתיים, בעיקר בקרב משפחות יהודיות המגיעות לחגוג ארועי בר מצווה וחתונות.

קפלריס הטמיע את השפה הייחודית של ריץ-קרלטון ואת מנהגי השרות והאדיבות המוטמעים במוטו של הרשת:" We are ladies and gentlemen serving ladies and gentlemen".

The Ritz-Carlton Hotel Company, LLC משתייכת למריוט אינטרנשונל, המציעה את המערך המקיף ביותר של מותגים ומפעילה קרוב ל-6000 מלונות ו -1.1 מיליון חדרים, אשר מייצגים 30 מותגים מובילים בלמעלה מ-120 מדינות. זאת לאחר שמריוט רכשה השנה את רשת סטארווד.

Monitour ads

אין תגובות

השאר תגובה