בריסל איירליינס: שרותי מדיה חברתית מסביב לשעון

חברת התעופה הבלגית בריסל איירליינס הרחיבה את ה"שרות ללקוח" באמצעות המדיה החברתית ל- 24 שעות, 7 ימים בשבוע, עם הבטחה לענות על כל פניה בתוך 30 דקות
בריסל איירליינס. להיות זמין למען הלקוח כשהוא הכי נזקק - בזמן הנסיעה. (צילום: יח
בריסל איירליינס. להיות זמין למען הלקוח כשהוא הכי נזקק - בזמן הנסיעה. (צילום: יח"צ)

חברת התעופה הבלגית בריסל איירליינס הרחיבה את ה"שרות ללקוח" באמצעות המדיה החברתית ל- 24 שעות, 7 ימים בשבוע, תוך מתן מענה בשפות – צרפתית, הולנדית ואנגלית. זאת מתוך כוונה לשפר את השירות עד לקצה.

בהמשך להשקת אסטרטגיה מסחרית בשנת 2014 ששמה את הדגש על הנוסע, הרחיבה החברה לאחרונה את התוכנית שכוללת כיום שרות באמצעות הפייסבוק והטוויטר. נוסע יכול לפנות אליה בכל שעה במהלך היום והלילה ולצפות למענה תוך חצי שעה לכל היותר. בכך, החברה רוצה להבטיח לנוסעים שלה סיוע מיידי כאשר הם זקוקים לו ביותר, ובדרך כלל זה קורה במהלך נסיעתם.

בממוצע, מנהלת בריסל איירליינס 500 שיחות ביום עם נוסעיה באמצעות הפייסבוק והטוויטר. (צילום אילוסטרציה)
בממוצע, מנהלת בריסל איירליינס 500 שיחות ביום עם נוסעיה באמצעות הפייסבוק והטוויטר. (צילום אילוסטרציה)

באמצעות השירות של 24/7 ברשתות החברתיות, החברה מציעה לנוסע סיוע במהלך כל הנסיעה שלו – מהרגע שהוא מבקש להזמין את הטיסה ועד להגעתו ליעד הסופי.

בימים אלה מגדילה בריסל איירליינס את מספר המועסקים ברשתות החברתיות, כדי שאלו יוכלו לטפל בבקשות הנוסעים, בין אם הן דנות בהגדלת המטען בטיסה, עוסקות בשאלות על שער העלייה למטוס או שאלו סתם שיתופים בחוויות הטיסה.

מראשית 2017 יוכלו נוסעים אף לשלם עבור שדרוג או ביצוע שינויים בטיסותיהם באמצעות שיחותיהם עם נציגי החברה ברשתות החברתיות.

חברת בריסל איירליינס מפעילה 14 טיסות בשבוע (2 טיסות יומיות) בקו תל אביב-בריסל-תל אביב עם טיסות המשך נוחות לאירופה, ארה"ב, קנדה ואפריקה.

Monitour ads

אין תגובות

השאר תגובה